P H O T O T E E N Z

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av A&I - 28 maj 2012 16:45

Tjena!  ;D

Den ena igen, ofc.. ! 

Jo blir ingen bild. Ja e så oteknisk, vet inte hur man gör.  ;)

Påtal om teknik. De va teknikdag på skolan idag " Yippi "...  -.- 

Vi skulle gör broar av glasspinnar. Gick ju superbra, unjefär. Jag o kompani va inte i samma grupp, tycärr :( 

I min grupp bestod av: en bossig klant, missbrukaren (eski), en mobilälskare och en klumpeduns (jag). Hehe...

Almas grupp bestod av: en till missbrukare (eski), en snäll tjej ( alma ), och en till bossig klant. De blev ju bra! Min grupps bro blev klar först! Yeyy! Men den va inte världs snygg deräkt...  Dagen bara flöööög iväg!  Sorry för ja typ "glömde" bloggen i 2 veckor. De va inte mitt fel de va almas....okej de va mitt fel. ;D Jag erkänner. Jaa, imorgon har jag omprov. De gick inte så bra första gången men nu har jag en till chans. Ska även simma imorgon så förventa er inga inlägg av mig imorgon. Nu måste ja plugga till provet. See ya! ;D


// Issa! <3 ;**

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej! Här har ni två tjejer som brinner för fotografering! Läs, sprid & följ vår blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards